Blogger Widgets

salam

Sunday 25 March 2012

UNTUK TIDAK BERLAKU CURANG..,LELAKI INI SANGGUP MEMOTONG KEMALUANNYA SENDIRI MENGGUNAKAN PISAU CUKUR..GILA..!!!

 
Rasanya ini adalah mimpi buruk kepada setiap lelaki tetapi bagi petani Colombia Luis Alfonso Sanchez ianya logik untuk dilakukan. Beliau nampaknya tidak lagi menyayangi testikelnya sendiri.


Lelaki berusia 40 tahun ini memutuskan untuk mengembiri dirinya sendiri untuk mengelakkan berlaku curang kepada isterinya yang menolak berhubungan seks dengannya. Dia menggunakan pisau cukur untuk memotong alat kelaminnya.


Sanchez telah melakukan tindakan sedemikian pada beberapa ekor binatang di masa lalu dan percaya bahawa prosedur itu mudah baginya. Dia berkata: "Saya telah mengembiri babi, kucing, anjing dan tiga hari kemudian mereka sembuh.


"Saya fikir itulah yang akan terjadi dengan saya. Saya telah lakukannya pada binatang, jadi saya teruskan, menekan diri saya, dan memotongnya untuk membuang dengan paksa!"


"Ketika saya melihat bahawa saya tidak boleh lagi mengharapkannya (isterinya), maka saya tidak mahu mengganggu dia, saya membuat keputusan untuk memotong buah zakar kerana saya seorang Kristian dan tidak mahu pergi mencari lain (pasangan). "


Sanchez dirawat di hospital Santander di mana Dr Javier Martinez mengatakan ia masih dalam proses penyembuhan: "Dia masih mempunyai escroto-penial hematoma. Dia sudah dilihat oleh jabatan urologi, dan mereka menemui bahawa testikelnya masih ada."


Menurut doktor, luka-luka Sanchez telah mula dijangkiti. Dia sekarang berada di bawah pengawasan ahli urologi dan pakar bedah di University Hospital of Santander, di Bucaramanga, timur laut Brazil.

No comments:

Post a Comment

WAKTU SOLAT