Blogger Widgets

salam

Wednesday 14 March 2012

LELAKI LAHIRKAN ANAK

Mungkin korang ingat dengan nama Thomas Beatie dari Amerika Syarikat yang terkenal sebagai ‘pregnant man’ apabila dia berjaya mengandung kan 2 orang anak. Dan kali ini dia telah berkerja keras untuk mengandung anak ketiga (saya rase dah ebranak kot). Anyway, jolokan sebagai pregnant man atau lelaki mengandung adalah sangat popular beberape tahun lepas kerana, lelaki mengandung Thomas Beatie ini mendapat perhatian dunia kerana kontroversi lelaki mengandung.

lelaki mengandung
kalau sesapa nak tau, Thomas Beatie ini adalah seorang wanita pada lahir dan menjalani operasi ‘sex change’ atau tukar jantina tetapi tidak membuang womb atau tempat peranakan. jadi tidak mustahil, jika persenyawaan berlaku dan oleh beranak. Sekali lagi, dia bukan seorang lelaki pada awalnya.

Beberape hari lepas, satu lagi berita mengenai seorang lelaki british (tanpa nama) telah selamat melahirkan anak. Kontroversi ini berkembang kerana jantiananya kemungkinan seorang lelaki tulen dan bukan seorang wanita pada asalnya. tetapi selepas disiasar, dia adalah seorang wanita, jadi memang tak de la lelaki beranak kecuali tuhan dah bagi tempat peranakan untuk die kan. Dikatakan dia menggunakan C-section untuk beranak dan betuulah saluran peranakan, womb tidak dibuang semasa sex change operation. Anyway apa akan jadi dengan anak lelaki nya itu. 




Metro Ahad ada melaporkan mengenai Thomas Beatie yang dia sudah lama selamat melahirkan anak yang ketiga. Nak bagi tau sikit, tolong jangan guna perkataan lelaki kepada dia sebab dia bukan seorang lelaki. Asalnya dia adalah seorang wanita. jadi ciri-ciri wanita seperti adanya rahim masih lagi ada.
lelaki mengandung
Thomas Beattie Selamat Lahirkan Anak Ketiga

No comments:

Post a Comment

WAKTU SOLAT